Om oss
Scandinavian Certification AS er et akkreditert sertifiseringsorgan som tilbyr sertifisering av ledelsessystemer, samt GRI rapportering. Vi ble etablert i 2014 og har kontor i Porsgrunn, Mjøndalen og Roma.
I Norge er vi ett team på 15 personer og vokser stadig. Alle med lang erfaring og høy kompetanse innen våre fagfelt.
Vi tilbyr uavhengige sertifiseringstjenester etter internasjonale anerkjente standarder. Akkrediterte tjenester leveres med Norske Akkrediteringer.
Vi er opptatt av å levere høy kvalitet og kundetilfredshet i alle våre tjenester. Vi tilpasser oss våre kunders behov og ønsker. Vi tilbyr fleksible og kostnadseffektive løsninger.
Vi følger deg gjennom hele sertifiseringsprosessen og naturligvis videre.
Vårt DNA er:
Desentralisert – Vår organisasjon bidrar til lokal verdiskapning gjennom et bredt spekter av samarbeidspartnere – Dette gir oss bred tilgang til kompetanse og ressurser.
Naturlig – vi er opptatt av både enkeltmennesket og organisasjoner. Vi har en enkel og naturlig tilnærming til samhandling og dialog. Det er enkelt å holde kontakt med oss.
Ambisiøs – Tydelig alternativ som du kan relatere til. Vi er det naturlige valget for organisasjoner som etterspør uavhengige sertifiseringstjenester, levert med nærhet til markedet og høy kompetanse.
Dette er operasjonalisert i våre regler for god oppførsel (Code of Conduct).
Hvis du vil vite mer om oss og våre tjenester, ta gjerne kontakt med oss.
Vi ser frem til å høre fra deg!